غریم عجل الله تعالی فرجه الشریف

شاید اشکام کاری کنند

چهارشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۵۹ ب.ظ

(مشکل از ماست)

تو بعضی از وبلاگا که می گشتم هر کی واسه خودش یک دل نوشته ای داشت.

اما حقیقتا تو دلم اون قدر جای یادگاری غیر تو هست که... ولش کن؛

تقصیر خودم که هر کی اومد گفتم بیا توهم نقاشی بکش؛

حالا دفتر دلم و چیکار کنم؟

اونقدر سیاه شده که نگو، چشم امیدم به همین محرم شاید اشکام کاری کنند...

نظرات  (۱)

  • حامد عبدالهی
  • پس من دیگه باید چی بگم؟
    نه پرونده خوبی و نه روی سفیدی...
    پاسخ:
    تا وقت هست خودمون رو باید به طبیب دلها معرفی کنیم.
    آقا جان دیر آدم ولی تو خودت خریدارم باش.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی