غریم عجل الله تعالی فرجه الشریف

به مناسبت تسخیر لانه جاسوسی

چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۳۶ ب.ظ

پاسخ به یک شبهه پیرامون تسخیر لانه جاسوسی توسط جوانان انقلابی

شبهه) تسخیر لانه جاسوسی توسط جوانان انقلابی حرکتی افراطی بوده و به دور از جوانمردی و انصاف، چنین کاری صورت گرفته است؟ لذا چرا بایستی به خاطر چنین روزی به خیابان ها بریزیم و شعار مرگ بر آمریکا سر بدهیم؟

جواب) [تسخیر لانه جاسوسی توسط جوانان انقلابی] در واقع وا کنشی طبیعی به توطئه ها و دشمنی های ابر قدرتی زیاده خواه بود که  سالها ایران را برای خود میدانست و منابع و ثروت ملت ایران را غارت میکرد، اما با پیروزی انقلاب اسلامی این کشور از دست او خارج شد.[آن روز] رهبر این حرکت بزرگ هم شخص امام(ره) بودند در همان زمان تحرکات مختلفی برای خنثی کرن حرکت جوانان انقلابی درتسخیر لانه جاسوسی در جریان بود اما [شخص امام (ره)] قاطعانه درمقابل آنها ایستاد.

بیانات مقام معظم رهبری درتاریخ (1395/8/12)

نظرات  (۲)

  • امیر بهزادپور
  • ممنون بابت این پست. به جا و به موقع بود.
    پاسخ:
    وظیفه بود.
  • فرناز فرزان
  • سلام
    به قول رهبرمون "هیچ نشانه ای از 70 جلد اسناد لانه جاسوسی در مدارس و دانشگاههای کشورمون نیست."
    با این اوصاف هستن کسانی که این حرکت رو افراطی می دونن چون اگر این حرف مغرضانه نباشه. قطعا از روی جهل و بی خبری از این اسناد و تحرکاتی هست که در این لانه ی فساد انجام میشد.
    پاسخ:
    علیک سلام.
    چند دلیل بیشتر ندارد یا از روی تغافل بوده که احتمالش با 70 جلد کتابی که حضرت آقا به آن اشاره فرمودند به زیر 0% میرسد، و دلیل دیگر اینکه شاید با نیت و قصد سوء چنین کاری کرده باشند؛ والله اعلم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی