غریم عجل الله تعالی فرجه الشریف

سرت سلامت

دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۲۵ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

(سرت سلامت)

وقتی به تو فکر می کنم بهاری می شم

می بارم و مثل رود جاری می شم

اما چقدر سخت برام، بَرگرد زود

یک ماهی تنهام که میرم با این رود

صد بار سَرم خُرد به سنگ تو این راه

انگار که قرار نیست بیام پیشت آه

دل خوش به همینم که من و می بینی

هستی همه جا هرجا بخوای می شینی

پرواز بلد بودم و اینجا زمین گیر شدم

آره یا کریم سرت سلامت دیگه من پیر شدم

هر روز که میای سر می زنی می فهمم

آروم میای و یواشکی در میزنی می فهمم

این قفلای سنگین نمی زارن بپرم آقاجون

کافیست که نگاه کنی به چشمای ترم آقاجون

چند وقتی بد جوری هوات تو سرم

جسمم آره اینجاست و دل تو حرم

امروز روز عیدی تو نجف غوغا بپاست

شکرم که من خدا برات شیعه می خواست.

نظرات  (۲)

  • ♥سرباز شیعه♥
  • سلام بزرگوار

    ب وبسایت م خوش اومدی

    ولی چرا بی سرو صدا اومدی؟؟؟؟؟؟؟

    خیلی وبسایت خوبی داری

    خدا حفظت کنه
    پاسخ:
    ان شاء الله بازم میام.
  • فرناز فرزان
  • سلام
    شعر زیبایی بود
    عید سعید غدیر بر شما مبارک
    پاسخ:
    ان شاء الله از شیعیان واقعی امیر المؤمنین باشید.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی