غریم عجل الله تعالی فرجه الشریف

عبد الحسین از همون اول هم چشم پاک بود!!!

چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۸:۵۳ ق.ظ

 🌺به‌ات قول میدم که حتی یک گربه روی پشت بام این خونه نیاد؟!

🔆گفت: نگاه کن، من از همون بچگی، و از همون جوانی که تو روستا بودم، هیچ ‌وقت نه روی پشت بام کسی رفتم، نه از دیوار کسی با لا رفتم، نه هم به زن و ناموس کسی نگاه کردم... الان هم می‌گم که تو اگه با سر و روی باز هم بخوای بری بیرون، اصلاً کسی طرفت نگاه نمی‌کنه، خیالت هم راحت باشه که هیچ جنبنده ای توی این خونه مزاحم شما نمیشه، چون من مزاحم کسی نشدم؛ هیچ ناراحت نباش.

▪️

خدا رحمتش کند؛ هنوز که هنوز است، اثر آن حرفش توی دل من و بچه‌ها مانده، به قول خودش، هیچ جنبنده ‌ای مزاحم ما نشده است. [۱]

 

🌷🌹برای شادی روح شهید عبدالحسین برونسی صلواتی بفرستید.🌹🌷

 

#خاطرات‌ناب‌شهدا #قهرمان‌من #شهیدعبدالحسین‌برونسی #چشم‌پاک

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

[۱] کتاب خاک‌های نرم کوشک، ص۶۵-۶۶

نظرات  (۴)

  • پیام غدیر ...
  • سلام
    خداقوت
    عالی بود ادامه بدید
    سلام و درود
    روحشون شاد،کتابش رو خوندم عالی بود
  • محمد محمودزاده
  • احسنت
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی