غریم عجل الله تعالی فرجه الشریف

اعتماد به نفس کاذب

جمعه, ۱۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۵۶ ب.ظ

بعضی وقت‌ها اعتمادبه‌نفس کار دست ما میده...

اعتمادی که کورکورانه و متعصبانه باشه...

تا حالا این پرسش‌ها برای برخی‌ها پیش اومده که...

چرا هر چی من میگم، باید درست باشه؟!

چرا هر کاری من می‌کنم، نباید یا درست‌تر بگم نمیشه اشتباه باشه؟!

باید بعضی وقت‌ها با اون چیزی که ازش می‌ترسیم رو در رو بشیم...

واقعیت بعضی وقت‌ها ترسناکِ... شجاعت می خواد پذیرفتن واقعیت...

پذیرفتن این‌که من لغزش داشتم...من حرف درستی نزدم...من....!


  • محمد باقر

اعتماد به نفس کاذب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی