غریم عجل الله تعالی فرجه الشریف

حیاط خلوت خدا!

شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۳۹ ب.ظ

بهترین‏ مردنها، شهادت است. بالاترین اجرها براى انسانى که در راه خدا مبارزه مى‏کند، نوشیدن شربت گواراى شهادت است. خوشا به حال آن عزیزان، و گوارا باد بر آن‏ها این نعمت بزرگ الهى! آن‏ها با شهادت، اجرشان را گرفتند. شهادت، یعنى وارد شدن در حریم خلوت الهى، و میهمان شدن بر سر سفره‏ى ضیافت الهى؛ این کم چیزى نیست؛ این خیلى باعظمت است. پروردگارا! تو را به حق خون شهیدان، تو را به حق اولیایت، تو را به حق صاحب‏الزمان (أرواحنا فداه)، مرگ ما را هم به شهادت در راه خودت قرار بده.[1]

 

 



[1] سخنرانى مقام معظم رهبری در جمع گروهى از خانواده‏هاى شهدا، مفقودان، آزادگان و جانبازان استان بوشهر در تاریخ(11/ 10/ 1370)

نظرات  (۱)

  • خادم امام زمان عج الله
  • دعای حضرت داود علیه السلام در تمحید خداوند
    مروى است که داود علیه السلام چون این تحمید را خواندند به او خداى عزّ و جلّ وحى فرستاد: به تعب انداختى فرشتگانى را که موکّل بر تو هستند جهت محافظت کردن تو و نوشتن‏ نامه اعمال تو. زیرا که ثواب این دعا بسیار است و باید که همه ایشان آن را بنویسند و دعا این است:

    اللَّهُمَّ لَکَ الْحَمْدُ دَائِماً مَعَ دَوَامِکَ وَ لَکَ الْحَمْدُ بَاقِیاً مَعَ بَقَائِکَ وَ لَکَ الْحَمْدُ خَالِداً مَعَ خُلُودِکَ وَ لَکَ الْحَمْدُ کَمَا یَنْبَغِی لِکَرَمِ وَجْهِکَ وَ عِزِّ جَلَالِکَ یَا ذَا الْجَلَالِ وَ الْإِکْرَامِ‏.


    با سلام و صلوات خداقوت و باالله التوفیق
    پاسخ:
    ممنون از دعای خیر و نظر سرشار از حمد و خیرتان.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی